14 oktober Kingdom Come in Basiliek

Onderstaand een videoboodschap van Kees Kraayenoord waarin hij iets vertelt over de interkerkelijke gebedsavond op 14 oktober aanstaande.

In de PDF ziet u de brief die gisteren naar predikanten en kerkenraden werd verzonden.

Hadden vorig jaar Kees Kraayenoord en Dick Lagewaard het initiatief, nu wordt het al door meer kerken en voorgangers gedragen, wat een heel goed teken is.

Van harte welkom!

20-09-2018